Projektowanie wnętrz w warunkach rynkowych
- Wprowadzenie: oferta dla inwestora uwzględniająca ceny rynkowe.
- Projekt koncepcyjny – moodboard – prezentacja – obrona projektu przed inwestorem.
- Projekt wykonawczy – ekonomia rozwiązań.
Kontakty interpersonalne i autoprezentacja
- Zasady tworzenia wystąpień publicznych, rodzaje prezentacji, narzędzia multimedialne i ich rola w wystąpieniach publicznych.
- Metody wywierania wpływu.
- Stres i trema.
- Motywacja i zaangażowanie - ich rola i znaczenie w wystąpieniach publicznych, pytania, negacja i dyskusja w trakcie i po wystąpieniu publicznym.
- Umiejętne słuchanie jako podstawa komunikacji.
Projektowanie wnętrz w przestrzeniach publicznych
- Wprowadzenie: prezentacja oferty dla klienta.
- Projekt koncepcyjny - moodboard, style.
- Projekt koncepcyjny - adaptacja przestrzeni do nowej funkcji - rysunki 1:50.
- Projekt wykonawczy - obrona projektu - plansze.
Projektowanie uniwersalne i ergonomia
- Przedstawienie zasad projektowania uniwersalnego i ergonomii.
- Ćwiczenia terenowe z wykorzystaniem urządzeń ograniczających funkcjonowanie, symulatorów niepełnosprawności.